Inloggen

Hulp bij conflict op je werk

 

Samenwerken is niet altijd even makkelijk, zeker niet op de werkvloer. Het kan wel eens botsen met een collega of leidinggevende. Voor je het weet ontstaat er een conflict. En wat dan?

Arbeidsconflict

 

Conflicten op het werk hebben uiteenlopende oorzaken. Van onderling onbegrip tussen collega’s of een veranderende functie-inhoud waar je het als werknemer niet mee eens bent, tot onenigheid over contractuele zaken en grensoverschrijdend gedrag. Elk arbeidsconflict heeft veel impact op de betrokkenen.

 

Bij arbeidsconflicten speelt zowel het juridische als relationele aspect een rol, en daar houden we altijd rekening mee. Heb jij een arbeidsconflict? Weet je niet wat je moet doen? We helpen je graag om een oplossing te vinden.

 

Contact

Beginnend conflict?

 

  • Wees je ervan bewust dat er een conflict sluimert en benoem het

  • Grijp op tijd in en probeer er samen uit te komen

  • Zoek op een zakelijke manier naar een oplossing

  • Het is nu eenmaal zo dat je er niet altijd samen met je werkgever uitkomt. Toch mag een werkgever je niet zomaar ontslaan 

 

Vragen of meer informatie? Bel of mail onze juridisch adviseurs